Miicha

Mitt liv som jag.

Heej.

Allmänt Permalink0
Idag har jag hafy skit ont. =(
Var hemma från skolan idag, inte bra, med den frånvaron jag har, det har ju gått bra ett tag nu men jag har ju ändå stor frånvaro det kanske tar ett par veckor att ta upp det hela.. SUCK.....

Bonde söker fru börjar att bli intressant nu, det är inte för än nu jag titta på det hehe,, lite kul faktiskt.
Hoppas att Kevin i idol vinner det hoppas jag på, men snygg är han inte men det skiter jag i..

Jag kanske ska fira jul ensam i år, jag har ändå ingen att fira med ändå, och så vill jag vara hemma och dricka julöl och julmust tillsammans super gott blir det hehe....

Jag vill bli kär igen jag blir less att vara hemma och dega utan att ut och leta men jag orkar inte heller, Ramsele finns ju inga bra killar snygga men inte så bra, jag vet inte vad jag vill ha för någe, rik ska han vara snygg bil och dyligt..

Jag ska gå och dö nu, skojja, jag har så ont just nu..

God natt..
Till top