Miicha

Mitt liv som jag.

Hej alla..

Allmänt Permalink0
Just nu är jag dö less på dom i skolan.. :(
Alla säger att jag klagar men jag säger bara det jag känner.. Suck
Jag skrek i dag i skolans buss fy fan för dom, jäkla puckon..
Jag hatar att vara älst i skolan just nu, ÅÅÅÅHHHH!!!!!
Ska sluta att snacka någonsin i skolan om vad jag tycker och känner för det får man ju inte säga i skolan iallafall..

Min mamma vill att jag ska skaffa webb camera så att vi kan se varandra, men jag har ju inte internet hemma hos mig det är bara hos Henrik jag får låna internet..

Min lill syrra Nicole hon har drygat sig idag mot mig, bara för att hon har gratis sms och så, suck..
Allt vill jävlas med mig idag bade i skolan och hemma, och katten är lungn så länge men hur länge innan hon börja att kuta som en tooookkk!!!

Jisses..

Nu är jag less på allt.
Vill bara lägga mig under täcket och gömma mig..
Till top