Miicha

Mitt liv som jag.

Världens BÄSTA födelsedag EVER!!!!!!!!!

Allmänt Permalink0

Lördagen den 29:e november fyllde jag 20 år.
Kl.11 typ åkte jag till systeme och köpte ven med körsbär och öl och smirnoff.

Sen blev jag super överasskad!!!
Jag trodde att min fosterfamilj kom och plingade på dörren men utanför stod min stora syster med hennes dotter, mins fan inte hur länge jag stod där och gapade nästan att jag såg ett spöke eller dyligt sedan kom tårarna jag blev så glad och kramade om henne.
Sedan kom fosterfamiljen och jag kutade ut till dom med fullt med tråar i ögonen, HERREGUD!!

Sedan kom ju min lilla syster med hennes kille och dotter och dom visste inte att stora syster kom och hon blev ordentligt överasskad, hehe..

Sedan kom det flera personer och jag kutade hit och kutade dit alla ville mig hela tiden, jag kunde inte äta tårtan tog kanske en halv timme för att äta en liten tårt bit.

Öppnade en massa paket speciellt av Linda Persson en super bra kompis blev glad av alla paket.
Stora syrran fick jag Mamma Mia filmen och av lill syrran Sex And The City - the movie super bra filmer.

Senare på kvällen blev jag skit trött hade ont i hela min kropp men hade skit kul!!!

VÄRDENS BÄSTA FÖDELSEDAG EVER!!!!!

Till top