Miicha

Mitt liv som jag.

Michaela Johanssons Blogg

Allmänt Permalink1
Hejsan.. image2


Detta e Jessie. På bilden.
Hon är min gulleplutt älskar henne jätte mycket, vill att hon ska ha det bra och leva länge, men hon är större nu än på bilden.
Jag vet inte hur gammal hon är men hon är väldigt lydig men mycket busig, den ända hon älskar det är mig, jag kan nästan inte vara borta i 10 minuter så ska hon ta tröst, men det går bra att vara borta hon tar inte söder.

JESSIE MIN ÄNGEL!!!!!

Idag har jag varit hemma från skolan, för det var så många som skulle åka med bilen och då kunde jag inte få plats och så ville jag inte tränga mig, men lugn!! Jag ska få läxa ev min rektor i kväll när hon komma.

Så nu e jag hos mitt ex Henrik ``Sörre`` i hens lägenhet och har snott datan av han... Heheh..
Hen vet om det jag frågade han så det gick bra..

Och så har jag Pelle hund här jätte lydig Jack Russel hane på 4 år i höst fasen vad han är gammal nu, hehe, han kan jätte mänga konster och dyligt som jag har lärt han, som vacker tass och prata stå på bak tassar snurra runt,, ja de e inte så många men det e ju något iallafall.
#1 - - Mamma:

Hej Gumman! fina bilder på katten o london...

Jag har mycket att göra hemma o packa o städa lite innan vi åker till Uppsala.. Många kram puss

Till top