Miicha

Mitt liv som jag.

Dryga mig lite...

Allmänt Permalink0
Sitter i Coronaskolan och väntar på att jag sla sluta och jag ska åka hem med Linda Sjödin lärare, och sen direkt ska jag till systemet klart jag ska dit.
Men jag vet inte vad jag ska göra ikväll änn att snutta lite, hmm.? Sak samma, men jag har ändå inget annat för mig ändå, och Lelle och Linda har  väll som vanligt besök och man vet aldrig men mest troligt så åker man inte till Tynnerås någe, men man får se hur man kanske gör som..

Jag har lämnat in lite data-spel och fick pengar så, men man fick ju inte så mycket för pengarna ändå under 100 kr iallafall, men men, pengar är ju pengar ändå.

Men nu håller jag på att fundera vad ajg ska göra i skolan det är typ snart 1 timme kvar tror jag kl är just nu 13.12 och vi slutar 14.30 åker vi nog om vi har tur så åker vi tidigare. HOPPAS!!!

Jag känner mig så stressad just nu och jag vet inte hur jag ska lungna ner mig som, (suckar), men jag håller på att göra något helatiden som att städa ut gammla saker som jag inte vill ha kvar och det e ju super duper bra.

Och jag känner mig rätt dryg just nu, men det är ju inte så fel med det.

Igår kväll såg jag på "diagonos okänd" och då var ju Märta och Ulrik med och det handlade ju om Märta, hoppas att det funkar bra emd henne nu och att hon kommer att blir bättre.

Och så finns det ju inge kaffe i skolan heller som oturen är, men man få väll göra ÄCKEL kaffe istället pulver alltså, (suckar igen)...

Ska dra nu..

Pussis
Till top