Miicha

Mitt liv som jag.

Jahapp.

Allmänt Permalink0
Nu har jag ett knep för att Jessie inte ska vara i skåpen i köket, och det är hälla citron saft, smrat tänkte jag, och jag har testat det och det FUNKADE!!!
Och jag har köpt 4 st småa bollar till henne och det blev super bra hon älskar bollarna och leker som tusan med dom!!
Bra köp anser jag..!

Jag har köpt en nu ring till näsan och det blev bra tycker jag men dom andra kommer att tycka att det är för stort men jag gillade storleken på den, men min fosterfamilj tycker att jag ska ta bort det, men det kan ni GLÖMMA, jag fick det av Sabina när jag fyllde 18 år, haha.. Skojar.

Imorse när jag skulle åka till skolan mötte jag puckot Lelle och han tutade på mig och stor flinade och jag som var så trött orkade inte heja tillbaka men jag gjorde det iallafall, jag ska skälla på han sedan. Hehe.. Vänta du bara du ska fasen få igen.!!!!

Just nu sitter jag i Särvux och väntar till jag ska börja med matlagning idag blir det tomatsoppa, och nästa gång blir det fisksoppa hoppas att det smakar.

Den 22 juni ska jag börja att ta körkortet jag håller på att plugga som tusan med det och det går bra, alla hoppas att jag klarar det och dom tror mig med för dom flessta ha sett mig och åkt mig när jag har kört, SUPER!! LÄNGRAR!!!

Ska dra nu ja, hoppas att Henrik kommer och hämtar mig i stan idag, orka inte åka bussen hem för Henrik slutar kanske tidigare idag hoppas att han gör det,

Pussis
Till top