Miicha

Mitt liv som jag.

Helluu..

Allmänt Permalink1
Just nu är jag i skolan och klockan är nu 13.30 och jag håller på att forska om Stephen King som författare och dyligt.

Snart ska jag gå till Grangården och köpa ut sadeljod till Nicko, och Henrik ska besikta 250 i dag och då ska jag åka med han hem tänkte jag då, men han ska inte göra det för är en timme typ, men jag har inte så mycket kvar att göra i skolan nu.. Yepp..

Imorgon ska jag på ultraljud i sjukhuset i Sollefteå klockan 10.00 för att kolla om jag har gallsten men jag vet att jag inte har det, men men, det är bara bra att kolla om man har det eller inte,.. men jag vet att jag inte har det , utan jag har maggatarr för det är vissa mat och stekt som jag inte kan äta utan att få ont i magen, men svart kaffe går bra om jag har mjölk i så får jag jävligt ont och ligger dubbel på golvet...

Den 2/2 är Henrik i Umeå och utbildar sig, vad tråkit det komma att bli vad ensam jag kommer bli, och alla är orlig att jag inte kommer att äta när jag blir ensam, men det kommer jag, annars får Eva och Ubert bjuda mig på mat eller Lelle, hehe, men det komma dom inte att göra ändå, tror jag..

Jajja, man kanske ska plugga mera (Jävla plugghäst) och sen ska jag till Grangården och köpa ut det dära..

Bye Bye.
#1 - - Sabina:

du är ingen plugghäst! om man inte pluggar så lär man sig inget! :) hoppas det gick bra på ultraljudet! jag ringer nått imorgon! älskar dig! puss

Till top