Miicha

Mitt liv som jag.

Less less och åter less..!!!

Allmänt Permalink0
Hej alla.. Suck vad less jag är på allt just nu..

Jag är less på skolan speciellt, min rektor Veronica Persson är ett pucko, hon värkar tycka att jag är en idiot för att jag säger att jag har maggatarr och ont i mina knän sedan ett år tillbaka snart. ASHOLE!!!!
Hon ska fasen inte säga något för hon hotar eleverna i skolan ju, och jag i torsdags blev jag kallad cp-unge av en elev som går i övre plan i skolan.
Tur att det e mitt sista termin i skolan i Coronaskolan iallfall sen vet jag inte om jag ska plugga i komvux som rektorn ha planerat utan att säga något till mig, när jag fråga henne vad hon har planerat så säger hon bara att jag ska fortsätta i komvux i höst sen säger hon inget mera..

Tur att jag har min fostermamma Barbro som stöttar mig, och hon säger att hon är så stolt över mig och det är jag med som har kommit och växt under en sådan kort tid..
Ingen i min familj ser att jag har förändrats tror jag, jag har bleve mera vuxen de senaste 2 åren, suck.

Dom som säger att man inte kan uppfostra en katt kan inte ha mera fel, isåfall kan dom inte det.!!
Jag kan uppfostra min katt hon har inte rört en sak på min vägg som har fransar och så det har hon inte rört på någon månad nu, YEAPIIII!!!!!!

Jag vill utveckla min musik mera än vad det är, jag vill ha en my microfon som dom har i musik studios och så, och en keyboard som man kan koppla till datorn, och sådan som man kan instalera mera ljud efekter och dyligt nästan som jag har nu men annat och mera trummslag och så..

Såg på Let´s Dance i går, fasen vad jag blir impad på Laijla Bagge hon är ju super duktig, vill också dansa så bra..!!
Hoppas att hon vinner, men jag vill att Kitty ska ut som bara gnäller och hon är för stel och så.

Jajjapp..

Pussis
Till top