Miicha

Mitt liv som jag.

Helluuu...

Allmänt Permalink0
Det var ju ett tag sedan jag skrev.. Har haft mycket på gång...

Och jag har fått en ny syster dotter igår, en flicka, jätte gullig, hoppas att det går bra för dom nu när det är 2 barn i familjen, men jag vet att det går bra..

I måndags gjorde jag Riskettan, det gick bra, blev berörd av en film som dom visade, och jag fick godkänd.
Men körningen få jag mycket berömm av jag kör ju så bra, idag skulle jag köra på en väg skogsbilsväg som man inte kör i vanliga fall, och så fick jag möte, humm tänkte jag hur fasen ska jag göra här? Ingenstan att vända eller mötas, han backar inte, humm, då sa jag till Henrik Fan jag backar ändå, vägen smal och dike och skogen intill och jag backade tills den mötande kunde passera och det gick bra, han tutade åt mig för att tacka, fick mycket berömm där med..
Teorin blir allt bättre och bättre.

Den 31 Juli ska jag till H-sand för halkbanan.
Den 17 augusti ska jag börja i skola komvux.
Den 18 augusit är det kundskapsprov och uppkörningen..

Suck mycket på gång här, men det fixar sig nog alltid föruton pengar som börjar bli lite det räcker inte till allt och jag måste börja låna.. SUCK..!!!

Ska vakna tidigt imorgon och jag ska hem till mig och sova...
Natti Nattii
Till top