Miicha

Mitt liv som jag.

Jag har bra vibrationer...

Allmänt Permalink0
Jag har vibrationer i äggstockarna och det känns underbart att man nästan inte kan gå, ligga eller att sitta.

Fick reda på idag att vi slutar för skolan för sommarlov den 10 Juni 9.30 konstigt, men bra.
Jag kan ju komma till Cicci´s student och hon blev jätte glad när jag sa det till henne imorse när jag ringde och hon sov då, FY Cicci du ska fasen gå i skolan du med...!!

Jaja, hoppas att min fosterfamilj komma till avslutningen dom skulle ta reda på och försöka att komma när jag pratade med henne tidigare idag, men jag sa att det inte spelade någon större roll om dom inte komma eller inte, men det skulle ändå vara kul att dom kommer men det har ju hänt det hära med hennes pappa och allt och jag förstår att hon inte komma, men vi träffas ju flera gånger under 2009.

Men iallafall så åker jag då till H-sand den 10 tror jag eller jag kanske ska det ändå men då tar jag 14.45 bussen dit då så jag hinner att vakna och så på student dagen den 11, spännande det ska bli...

Skolan ska till Ö-vik på tisdag och jag ska inte följa dom ska ju till paradis badet och jag har ju vare där så många gånger och i stan och så, jag känns inte orka och så är ju det med skolan och då vill jag inte heller och jag är rädd att det ska bli en massa tjafs...

Jahapp,,, snart så börja ja i konvux i höst och hoppas att det är bra där och dom säger att lärarna är super och r
Till top