Miicha

Mitt liv som jag.

Helluu...!!

Allmänt Permalink0
Jahapp..

Imorgon är det skola igen, jag är så JÄVLA LESS!!! Vill sluta nu, orka inte med ungarna som bara kutar och skriker som ouppfostrade ungar... Suck.

Men igår var jag hos Nicole, Thomas och Wilma och kikade på deras nya häst Chett en varmblod, jätte snygg, smal om mulen och väldigt hög.

Caroline Af Ugglas måste lära sig att sjunga hon är ju så jäkla dålig!!! Visst jag är inte bättre själv men hon e ju så dålig min kompis Cicci hon garvar hela tiden så länge hon sjunger, HAHA..
Om hon går vidare till Euro saken kommer jag inte ha tv:n på, jag kommer att skämmas över Sverige som har en sådan dålig låt, visst det var inte bara hennes låt som var dålig men det var många som var dåliga...

Jahapp, snart kommer det flyktingar från Etiopen och dom ska bara bo typ 300 meter ifrån mig, hoppas att dom är bra då, men hallå, Etiopen är typ 30 grader varmt, och här i Sverige är de kallt just nu dom kommer ju att frysa ihjäl, dom måste få varma kläder, men dom kan varken svenska eller engelska hoppas att man kan kommunicera med dom ändå. =)
ÄR så less, jag vil ha pängar till körkort för annars måste jag flytta te stan och det vill inte jag, jag måsteha minst 15 tusen för körkortet nästa månad kan jag inte köra mera =(, jag vill ha ett jobb men det kan jag inte få för man måste ha det JÄVLA körkortet först, ÅHHH...

Nu är jag förbnnad,. (Igen)..
Till top