Miicha

Mitt liv som jag.

Hej hopp..

Allmänt Permalink0

Hoppas ni nu har läst om mänsklig rättigheterna nedanför, det har berörit några som jag har läst för, hoppas jag får bra svar från min lärare i Coronaskolan.!!

Just nu är jag i Särvux och gör inget, har lagat mat och det blev gott, det blev fisksoppa, jummy.!!

Nu har jag vaknat 5.30 i 3 dagar i rad, ÅH, vad trött jag är, dom kan iallafall fet glömma att jag tar den tidiga bussen imogron, det är jobbigt men ändå skönt att vakna tidigt men det tar på mina krafter, man kan ju inte vara social med katten som är hemma hela dagarna när jag kommer hem för då är jag lixom för trött, och hon måste ha lite kärlek om omsorg medans jag är hemma det syns på henne när hon är hemma ensam för mycket.

Japp, Nina och jag har varit i stan och jag har köpt 2 färg burkar (små) som jag ska måla min bilmodell som jag ska bygga i helgen när jag har tråkit, det är en matt svart som jag ska ha på nedre bilen och en blank röd färg på övre bilen, man måst måla före innan man ska börja att måla.
Jag tycker att det är roligt att bygga en bilmodell men dom är ju så himla dyr, har byggt några nu som jag har lagt i mitt glas-skåp hemma i vardagsrummet, nice.
Och så köpte jag en pensel det kan ju bli svårt annars att måla ju, så dum är jag då inte, och så köpte jag lim för det kan också bli svårt att sätta ihop bilen, det kan ju rasa bildelar överallt, en liten hobby där iallafall.

ÅHHH

Vad jag längtar till den  22 Juni!!! Då ska jag börja med mitt efter längtade körkort, och jag håller på att plugga som förfullt men det messta kan jag ju men man ska ju ändå plugga, och så böckerna är väldigt lätt lästa så det är ju ett plus.
Dom flessta tror att jag klarar körkortet och det är ju jag glad över jag har ju kört i 4 år så nada problemos, så det är ju de teoretiska som jag håller på att lära mig men det är ju rätt så lätt att lägga in i min skalle när man har ett sådant stort intresse när det gäller bilar och dyligt..

Nehepp..

Nu ska jag vidare i över gatan till Coop Konsum och se vad dom har att erbjuda...

(Måste på toa innan det kommer i byxan)

BYE BYE

Till top