Miicha

Mitt liv som jag.

Haha.

Allmänt Permalink1
Nu vet jag vad jag vill ha när jag fyller år!! Gotthard´s cdn, jag kollade nu på ginza och dom kostade mellan 79 - 159 kr och jag ville köpa en nu ja..!! Jag älskar Gotthard dom är ju så JÄVLA BRA! Det är ju rock jag snackar om nu, men dom är nästan som Takida ungefär fast bättre (enligt mig). Men så då vet ni vad jag önskar mig, men jag vill så klart ha annat med men det får man se hur det blir, men jag blir ju 21 år i år ju så snart är man gammal.. :( Jajja, Nu har man ny ätit och så idag blev det ju tacos, ändå, och å ny lysstna man på hög volym på Gotthard!! Men datorn är ju cp just nu känns det som.. suck.. Jag ska he över låtar på Nickos dator och så radera det på min dator och se om datorn blir bättre i minnet!!
#1 - - Anonym:

Hej! Kolla gärna in min blogg, har precis börjat blogga! Berätta vilken din favorit är i inlägget :)

Till top