Miicha

Mitt liv som jag.

Hatar kärlek!

Allmänt Permalink0
Jag är hemligt kär i en kille men det är inte många som vet det, och jag säger inte vem det e heller,men jag tycker att det e skit jobbigt, jag drömmer om han hela tiden och jag tänker på han, men jag vet inte vad jag ska göra!! Blir så less, och så ÅÅHH!!!

Just nu ser jag på Tre Solar på canal plus SF kanalen, och jag har sett den förr, och jag tycker att den är jätte bra, men jag får se hur jag ska göra senare och så har jag inga pengar till mat men jag har lite mat hemma som turen är...

Och så har jag skit ont i magen, så jag funera på att ta vovven ut på en prommis men jag vet inte, det är så dystert ute och så blåser, och så ryggen värker igen, nere i svanken värker det, suck, är slut som människa tror jag..

Datorn hemma hos mig kroglar men jag ska ta bort viruset och så, men jag ska ta den till Aktus och fixa den utan jag vet inte hur jag ska göra, men jag ska skaffa mig en annan dator en bärbar, och så kommer jag ha den andra datorn som en musik och spel daror, men jag vet inte hur mycket pengar jag får från försäkringskassan, hmm, men en ny dator ska jag köpa, jag vill ha en rosa.!!

Ne nu ska jag se på Tre Solar, och sen vette fasen vad jag ska göra.. suck
Till top