Miicha

Mitt liv som jag.

HEJ ALLA!

Allmänt Permalink0
Idag är jag på jätte bra humör!! Jag vet lixom inte varför men jag bara är det, i kväll här så har jag gått en prommis med hunden och jag gick samma sträcka som igår, och jag vill gå ännu längre per dag, mitt mål är att gå minst 10.000 steg om dagen, åh vad skönt det kommer att bli att man kan gå så per dag!! Idag har jag hälsa på Linda P och vi hade det kul och fikade och snackade, sen for vi till näsåker och lämnade hennes syrras dotter, och sen for vi hem till Tynnerås igen då, och sen åkte jag hem. Innan dess var jag på Vulken och frågade Lelle om han skulle ha saker från Solle och det visste han inte, för jag ska ändå dit på fredag på ett möte, och så ringde han senare och frågade om jag kunnde dra med släpvagnen för han tycker att jag är skit bra på att dra med släp, och jag sa ju självklart ja då, vem tackar nej för gratis körning på 16 mil ungefär? Ja inte jag iallafall.. Imorgon vill jag vakna tidingt och så jag kan börja med en prommes med hunden och sen äta lite frukost och sen städa lite, och det ska kännas så skönt att få gjort allt som man inte palla att göra, men nu är jag lixom på hugget känns det som!! HADE BRA ALLA!!!!
Till top