Miicha

Mitt liv som jag.

Hello..

Allmänt Permalink0
Happ, idag har jag inte fått så mycket gjort, men jag har rensat klar fiksen till Jessie så nu är hon överlycklig, hon bara högg som fasen när jag la upp lite på hennes skål, så nu är det klart. Och så har jag fört över låtar till Nicoles dator men det rymdes inte så mycket där för än minnet var slut, hehe, men då fick jag lona Henriks usb minne och la låtar dit, men då var det fullt med och det är 16GB i det oxå, men så fick jag bränna MP3 istället för jag hade bara 4 CD´n kvar, men jag kunnde inte bränna förut men nu kan jag det, så nu snart ska jag köpa tomma cd skivor och bränna mp3 då, så har jag alla mina låtar på cd och det känns super.. Men jag är fortfarande less på allt, just nu livet, allt krånglar känns det som, och det är ingen jag kan prata med heller, suck, men jag ska inte klaga, det känns lite dummt, men men. Ja iallafall så ska jag inte fira Jul iår det har jag bestämmt, jag ser lixom ingen anledning till det och så har jag inte fått någon Jul-kännsla de senaste 3 åren heller, så iår blir det inget, bara sitta hemma och se på film och kanske ta sig en sup eller så, ne då, men film iallafall. Nja, nu ska jag fortsätta att se på 8 Mile på ZTV, men jag har sett den flera gånger men jag tycker att den är en bra film, Henrik har nämligen den filmen, och så gillar jag hip-hop med, speciellt Eminem gillar jag..!! Hade bra!!
Till top