Miicha

Mitt liv som jag.

Help me.!

Allmänt Permalink2
Alltså jag vet inte vad som händer!! Det känns som om något saknas i mitt liv och jag vet lixom inte vad det är som saknas igentligen.. Är det kärlek? Är det en pappa? Är det att hitta mig själv? Är det en sak? Är det pengar? Jag hittar inte frågan som jag ställer mig själv!! GAAAHHH!! Irriterad jag blir lixom. Men jag hade funderingar för ett tag sedan att jag skulle flytta till USA till Kalifornien, men jag vet inte hur jag ska göra, men jag känner att jag inte har en bra framm tid här i Sverige, men jag vet inte, men kanske man stannar ändå, det är ju här man ha allt, familjerna kompisarna och så vidare.. Ja imorr sak jag iallafall kolla om jag har vunnit på lotterna jag köpte, jag köpte en Lördags Godis, och så hoppas jag att jag har vunnit iallafall några kronor, men jag tror inte att jag gör det, men man kan ju alltid hoppas ¨på det bästa. SUCKAR!! Är så less less less less, vill göra något men jag vet inte vad, vill synas vill höras och vill vara glad sprallig och uppåt, men jag tykcker att det är så svårt, och så vill jag vara den som folket lystnar på, jag vill insperera folk att göra en sak som dom inte igentligen vågar, jag vill allt, men jag kan inget.. Ja, Iallafall, Så är hälen klar på syrrans strumpa och så är det bara själva foten kvar och sen så ska jag sy ihop och sedan ska jag skicka den på posten, så blir hon glad!!
#1 - - Maria:

Tackar! :) Din blogg ser lite annorlunda ut, men på ett bra sätt! Den är unik! :)

#2 - - Anonym:

du kan ju göra som alla andra, flytta "närmare" släkten och flytta ifrån syskonen!

Till top