Miicha

Mitt liv som jag.

Brr!!

Allmänt Permalink1


Undra om det är dags för motor värmare tro!?
Snart är det vinter, hörde att det skulle bli snö i helgen i Ramsele men jag får se om det blir så, men det blir ju så förbannat kallt!!! BRRRR!!

Det är ju jäkligt tur att man har duntäcke och massa filtar som man kan kurra in sig i, och så fick jag ju en jätte skön och fin jacka från Sabina den andvänder jag när jag när ute på kvällen nu så jag slipper att frysa.

Jag ska knäppa ett kort på marken när det är snö utan för mitt fönster, men igår kväll var det -5 grader, burr.

Ja igrår fick jag skrapa rutorna på bilen när jag skulle te Nicole, det var rätt så kallt men bile stog ju i skuggan så det säger sig självt.

Klä er varmt så ses vi sen!!
#1 - - Sabina:

kallt här också! hövvaliiiiigen!

Love u

Till top