Miicha

Mitt liv som jag.

Halojj...!!

Allmänt Permalink8
Denna video är ju så förbannat rolig!!!
Jag GARVAR så fort jag ser den, och jag ville dela med mig..




Hoppas att ni tycker att den är lika rolig som jag tycker att det är.!!
#1 - - Anonym:

fin blogg, kommentera min om du har tid :)

#2 - - klara:

vill du ha fler besökare? Gå då in på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=k.laara



helt gratis & funkar perfekt!



Jättefin blogg förresten:)

#3 - - Maya:

KOLLA IN MIN BLOGG

#4 - - Malin:

Haha! Tror jag har stött på den videon tidigare! Den är så sjukt rolig! Jag tror om man söker på youtube med sökordet "stalking cat" så hittar man en sjukt rolig video också :P



Jo.. och du? Tror du att du kan ta dig den lilla tid att kika in på min och min kompis gemensamma "berättelse blogg". Vi skriver en "berättelse" om två ungdomar. Jag skriver från en persons synvinkel och min kompis från en annans. Skulle vara snällt om vi fick lite kommentarer om idén med bloggen. Är den meningslös eller är det en rätt så cool idé?



Ha det gött! ;P

#5 - - Daniel:

Haha! ^^

#6 - - emiliaaaa:

Fin blogg! har du några bra musiktips? är i stort behov av ny musik! :)

#7 - - Petra:

hahahah den är så jävla sköön xD

#8 - - Susanne:

Hur kan man tycka det här är kul? Det är synd om hunden.

Till top