Miicha

Mitt liv som jag.

Lördag!!

Allmänt Permalink0
Mys eller inte mys, hmm, villket som.
Idag har jag ätit hemmalagad pizza och det var jätte gott, och sååkte jag till pizzerian för att köpa deras sås och det blev gott.!
Så nu har jag precis diskat nästan klart jag har bara plåten kvar, och sen får jag se vad man ska hitta på!

Jag kanske ska tända nå ljus och ha det mysigt ikväll jag får se hur jag gör som.

Imorgon kommer min lilla syster Kim till norrland, ÅHH vad jag längtar, och hon ska sova över hos mig på onsdag, vad kul vi kommer att ha, och hon vill så gärna åka i min bil sa hon när jag snackade med henne.
Hmm. Undra vad man ska äta när hon är här då? Men det får hon bestämma.
LÄNGTAR!!

Och så kan jag betala på bilen med och det känns jätte bra, bilen kostade 2.500 kr och jag älskar den bilen fortfarande och så har jag en massa planer på hur bilen ska se ut med.
Jag vill att bilen ska ha en mörkare röd färg och lite små glitter på huven, och så en svart vinge och kolsvart toning, och så, den kommer att bli jätte snygg om jag kan göra det som jag har tänkt, men det kosta en massa tusen lappar.
Men förstka jag spara till en mobil, en Sony Ericsson U1i Satio och den kostar typ 5.350 kr på netonnet, hmm, och så har den 12.1 megapixel kamera och 8GB minne och så vidare, men jag ska nog köpa den tror jag..

Har massa planer haha, men hälften har jag inte råd med, men jag ska nog sammla ihop iallafall..!
Till top