Miicha

Mitt liv som jag.

Mhmm..

Allmänt Permalink1
Det snöar igen, och snön hade försvunnit från marken och så börjas det igen, men jag tycker att det är härligt med snö då kan man gå överallt utan att bli blöt lixom.

Denna bild tog jag för kanske en halvtimme sedan, så det i skogsbilvägen övanför mig, så det har kommit lite grann snö under natten, men jag mins inte när det börja men jag tror att det började vid halv ett i natt eller så.

Ja, jag har ont i armen idag och jag kan nästan inte andvända den på samma sätt som jag har kunnat, men det gör ont om jag överanstränger, men jag vet inte om jag ska till vårdcentralen eller inte men jag får se, jag ska kanske till Eva och Ubert senare och så får jag se vad dom tycker, jag har ju inte systern i närheten som kan kolla på bitmärkerna, synd de.

Alltså det var en rätt häftig bild jag tog ändå, men det syns inte att det snöar men det lixom vräker ner snön, men det var inte så kallt heller som man kunnat tro jag var bara ute med tröjan och inget under, haha.

Snart ska jag se på Sjunde Himlen på kanal 5 och sen vet jag inte vad jag ska hitta på utom att diska, men det går nog bra för såret är på armen och inte på handen, hehe, så det går nog bra och så måste jag nog dammsuga och torka golvet det ser smutsigt ut.

Vi hörs sen!!
#1 - - Sabina:

här regnar det bara! :( skulle vilja ha lite snö så barnen kan åka pulka ;)

miss u systeryster!

Till top