Miicha

Mitt liv som jag.

Så där ja..

Allmänt Permalink0
Nu är jag mätt och belåten igen och det känns bra!!

Idag blev det kyckling,pasta,brocolli blandning med tomater och nå sås, super ott ät det!!
Så nu är det bara disken som väntar, och jag måste låta maten smälta lite i magen innan man ska resa  sig igen, och kanske man ska koka nå kaffe det skulle vara gott, men då måste man ju vänta ett tag till vilket fall.

Oj!!
Nu när jag se ut så är det alldeles rött, jo, alltså ljur rött nästan rosa, det är snyggt, det är ju solen som gör det som turen är, men jag har tagit en bild förut som jag har lagt ut på facebook, det det var nog snyggare än vad det är nu iallafall..

Ja,
Och Jessie ligger på sängen och vilar upp sig innan hon ska springa som en tokas runt lägenheten i kväll runt 22 kanske, när man är som tröttast.
Katt jäkulus.
Hon som bits och river mig men det var första gången hon bet sådära på mig, annars är dt ju bara lek bits men det är ju en stor skillnad ändå.

Nja,
Jag kanske ska ge Jessie mat med hon har ju varit snäll idag och vare med mig hela tiden hon har inte släppt sikte på mig, det känns lite otäkt men jag vet hur hon är son, jag stirrar tillbaka när hon stirrar och då slutar ju hon!!

Höres senare!!
Till top