Miicha

Mitt liv som jag.

Suck.

Allmänt Permalink0
Hehe, idag blev jag väckt av Thomas, han sa att han ville ha hjälp med korna, och så helt plödslikt sa han att jag skulle öpnna dörren, och jag vadå dörren? Ja dörren, ha den var redan öppen och så kom han in, paff jag blev när han bara komm det e sällan att någon i överhuvud taget kommer och hälsa på!!
Jag älskar besök.

Jahapp, så nu vet jag inte vad jag ska göra sen idag, men jag måste dammsuga men det blir nog inte att jag göra det, men jag måste så engklet är det och så tar det vara 3 minuter att dammsuga så det gå ju fort, ne jag vill göra det!!

Och så ska jag göra en till låt och jag vet inte vad den låten ska vara med det blir nog en cover igen tror jag, är ju så svårt att skriva eget men det vill jag göra, vill lixom inte härma andra, men jag ska se hur min sång röst är nu och se om den blir någe bättre.!!

Till top