Miicha

Mitt liv som jag.

Suckar.

Allmänt Permalink1
Ännu en sömnlös natt!
Jag vet inte man jag kan inte sova, suck, hatar det och så sover man långt in på dagarna, kanske är det därför att man inte gör något under dagarna men snart är det slut på det, jag ska på ett möte på Aktus den 10:de november halv elva tror jag att det var, och där ska i snacka om hur vi ska göra som med praktiken och så söka då praktik och så.

Och så är min underbara lilla syster Kim här i norrland, men jagska träffa henne innan onsdag men jag vet inte när men jag ska se hur mycket pengar jag har och så tanka lilla bilen och så ska jag dit, och så på onsdag så ska hon sova över hos mig!!

På tisdag fyller en person år och hon står mig nära!! Det är min helt underbara stora syster Sabina som blir en gammal kärring, ne då det var dummt då är jag snart gammal med ju, ne fasen, förlåt..
Hon ska få sockors om jag har stuckit själv och hon vet det så det e inge fara, så jag stickar för fullt nu, och hoppas att hon blir glad att dom är klara!!

Och så nu har jag laddat hem Takidas nya album The Darker Instnkt, och den ska jag lyssna på imorgon, grr.

Och så ska jag åka ner till byn och gå i på tv affären vet inte vat den affären heter men iallafall, så ska jag he in min tv-dosa för den funkar  inte just nu, och så får jag se om han kan laga den eller om han får beställa en ny dosa, hatar när jag inte ha en dosa till tv man kan ju inte kolla på text-tv ju.!! GAAHHH!!!

God natt!
#1 - - Sabina:

det är inte så länge tills du fyller 23 heller!! :) Jag längtar efter sockarna! älskar dig!

Till top