Miicha

Mitt liv som jag.

ÅÅHH!!!!

Allmänt Permalink2
Dator HELVETE!!!
Jag vet inte vad jag ska göra nu, datorn har virus och jag vet inte hur jag ska få bort det, mitt virus-program hittar det inte men jag vet att jag har virus i datan 100 säker är ja.!!
Datan går förbannat segt och haka upp sig och den har börja nu och jag har fått varningar från virus.programet men den hittar inte det, ingen data expert känner man heller, ÅÅHH!!!

Idag har jag gjort klar första sockan klar nu är den andra på gång snart har klömmt hur man hedde upp de i maskor, blackout, men sockan blir super fin iallafall men jag vet inte om jag ska behålla de eller så ska jag ge bort den till någon men då måste man vara snabb. =)

Imorse kom Linda Söderlind till mig med några probukter som jag fick testa, jag jag blev jätte len på ansiktet och jag ser piggare ut, fasen måste fixa 5 tusen kr så jag också kan sälja de, och mascaran som jag fick oxå testa är helt under bar inga gifter eller något i de och det r hur bra som hellst, alla de produkter kan räcka i ett halv år och är jätte bra, jag ärnöjd på det lilla jag testade iallafall. najs.

Den nya programme Kändisdjungeln är hel barnslig tycker jag, men jag kan lixom inte sluta titta på det på något knäppt vis, men det känns som om dom inte spelar in i en djungel men dom kanske gör de, men var ät kändisarna? Jag känner bara igen några men inte alla, hel sjukt.

#1 - - Nova - Tema blogg:

aaah det var många bra i år faktiskt! :D en jätte bra kille som sjöng någon "im walking on..." nånting om du vet... han sjöng å spelade gitarr samtidigt som han gick ut med en guldbiljett :P

#2 - - Maoulin:

sv : haha jovisst blir man ^^

Till top