Miicha

Mitt liv som jag.

Halojj..

Allmänt Permalink0
Nicole och Wilmis blev jätte snygga efter klippningen idag,.
Jag har vare typ med dom hela dagen kan man säga från typ kvart över nio till typ kvart i fyra åkte jag där ifrån, kul att vara med dom tycker jag.

Och så har jag åkt till Lelle och Linda och fått kaffe och kaka och det måste jag ha av dom, dom tyckte att hjag tjatade mycket om kaffet även om jag frågade en gång, men det är bara skämt från dom.

Och så har man hyra en film som jag har sett och mins inte vad den hette men den var rätt okej film lite strulig men bra ändå. =)

Så nu sitter jag här har nyss raggat på den döda byn och är ny hemma och ska lägga sig och sova men först ska jag läsa boken, jag har komme till kapitell 3 nu det tar sitt lilla tag att läsa ändå men jag gillar boken mer och mer.

Får se imorgon om jag ska till stugan och käka surstömmingen som jag har gnällt på i flera veckors tid nu, och nu är det dags igen, förra året var det första gången jag åt det och jag tyckte att det var gott då, men man får inte ta för stora bitar i taget.

Och så innan jag åker till H-sand så ska jag tona rutorna i Corsan så att det blir bra me ndet blir det ju alltid, man har ju ett proffs typ..

Natti natti..
Till top