Miicha

Mitt liv som jag.

Hmm..!?

Allmänt Permalink0
Ja det var ett tag sedan..

Jag har bleve beroende av coca cola, fasen, jag har druckit upp 2 stora flaskor på 12 timmar och jag vill bara ha mera.
Idag har jag tvättat ska snart hämta det och det är tungt tur jag bor bara några meter från tvättstugan.. =)

Åh vad det könt attha körkort och bil, man är inte lika beroende av folket som har ju det, men så då blir man utnyttjad istället, Sabina du vet vad jag menar, ne då skoja.

Idag har jag köpt cd skivor så nu ska jag bränna innnan ja åker till Härnösand lite tråkit annars, jag köpte en bilstereo för 600 kr igentligen kostade de över 1500 kr tror jag, ett bra köp gjorde jag den funkar jätte bra och den var sprill ny med.!!
Och Corsan går som ett spjut längtar tills jag få köra ensam till H-sand vilken upplevelse det kommer att vara, annars har jag bara kört till Strocknäset fram och tillbaka inge lång turer, så nu ska jag spara några hundra räcker kanske med 400 kr till bränsle det ska räcka fram och tillbaka tycker jag..
Till top