Miicha

Mitt liv som jag.

Jaaru..!!

Allmänt Permalink1
Regn regn och åter ja ni vet...
Har regna hela dagen lång, inte så kul man blir så ner deppad och man palla lixom inte att göra något än bara slappa..

Idag vaknade jag typ 13 och tänkte humm dags att vakna kanske, så klav upp och inte har gort något..

Nu håller jag på att diska och lystna på hög musik så det låter ända ut, och senare kanske jag ska a mig en drink eller så, får se hur jag ska göra som, och så kanske det är en bra film på tv1 kl 21 tror jag..

Åh gul, jag måste städa bilen innan jag åker till H-sand men det går ju.
och jag är så KLUMPIG!! Jag lixom glömmde runan öppen på bilen och det har regnat, så, det är jätte blött på sätet och det är förar sätet, så jag blir så blöt på rumpan,(ser nästan ut att jag har kissat på mig) så det är tur att jag har svarta byxor på mig, hehe.

LYCKAT MICHA LYCKAT!!!
#1 - - Sabina:

hahaha! ;) gud vad kul, nu vet du ju att man inte ska lämna rutan öppen! Jag saknar dig min underbara lillasyster! Puss

Till top