Miicha

Mitt liv som jag.

Rymmaren inne igen..

Allmänt Permalink0
Jesse + Rymmare = Sant..

Jessie hade rymt igen, men hittade henne ute som turen är hon kommer när jag ropar mycket o så, men jag gillar inte att hon är ute själv, det finns dårar som kan skjuta eller köra på henne och det vill inte jag, jag kommer att gå under vill lixom inte fölora en katt eller ett djur till..
Men som turen var att Henrik såg henne i mini skogen intill mig så jag lockade henne och hon kom fram och nu är hon inne, och jag har låst dörren som jag måste änja mig att göra nu. 

Jessie blev så här när Cilla kom hit, men hon måste vänja sig att det är en till.

Cillaär vit och brun på huvudet och svansen resten vit jätte fin är hon, men hon är skygg mot mig men det blir bättre och bättre för varje dag, jag stressar henne inte utan att hon får ta den tiden hon behöver för att vänja sig med mig.
Men jag hoppas att jag kan kunna gå förbi henne utan att hon ska gå och gömma sig under något, men jag kan ta upp henne men då fräser hon men jag bryr mig inte utan jag pratar lungt och stilla med henne och klappar tills hon börja att spinna och kela, men sedan hoppar hon ner och ska gömma sig igen, hmm..

Jag hoppas att det blir bra mellan mig och Cilla, mellan Jessie och Cilla är det helt okej dom kan vara i närheten men jag vill att dom ska börja lek med varandra, det vill ju Jessie med men inte Cilla hon fräser bara, men det blir nog bättre så småningom.
Till top