Miicha

Mitt liv som jag.

Allt ordnar sig...

Allmänt Permalink5
... tillslut :)
Jag får slutföra min utbildning iallafall och får stöd av försäkringskassan, hmm, det ända jag gjorde var ett samtal till min fostermamma och då ringde hon vidare, så dom ringde från Ams och sa att "det är ju självklart att du ska gå denna utbildning" jo tjena tänkte jag det kunde ni faan ha sagt igår och inte idiotförklara mig.

Men så jag ska på skolan resten av tiden så nu e det bara att hoppas att jag klarar allt :)
#1 - - Sarah:

Snygg header :)

#2 - - Rebecca:

Tack så mycket :)

söt header

#3 - - amanda:

ah kan vi väl, säg till när du lakt till mig så lägger ja till dig :)

#4 - - Catti:

Tack så mycket =)



Han blir sju veckor på fredag =)

#5 - - Elin - Design&Makeup:

Det är så sjukt att det måste krävas en "vuxen" ( det är väl du med men du vet vad jag menar, föräldrar typ) för att man ska få pengar eller få dem att erkänna att man har rätt.

Till top