Miicha

Mitt liv som jag.

Äntligen hemma...

Allmänt Permalink4
... Från skolan och lill syrran :)
Det gick rätt så bra idag i utbildningen men det är så svårt med teorin (har alltid haft det) det var ju ett mirakel att jag klarade teorin på B körkort :)

Imorgon kommer jag att vara hemma från skolan, mins fasen inte varför men jag ska iallafall plugga hemma iställe och onödigt att åka ner till stan för det med.

Hehe.
Idag när jag skulle åka hem så fick jag bränsle stopp på bilen, tänkte varför börjar den hacka så jävligt och sakta ner så fort, BRÄNSLE STOPP!!! Ringde till en person som kom med lite bränsle, som turen var så hann jag stanna vid en P plats så kunde stå där och så var jag 16 km hemifrån, för jag skulle till lill syrran med och hämta mina körkorts böcker. hmm
#1 - - Pauline:

sv; jasså?:) okej vad spännande!:D

gick det bra att köra så långt till plugget eller?:)

#2 - - Anonym:

Jodå det bra , gjort idag då?:) är också lite trött faktisk:)

#3 - - Anonym:

Varti ute och med kompisar och så:) oj vad långT:O :D

#4 - - Anonym:

hahaa det bra:)

Till top