Miicha

Mitt liv som jag.

Börja bli orolig =(

Allmänt Permalink8
Vette fasen hur jag ska förklara kännslan jag har just nu :(
Orolig och får snart panik känns det som, vette fasen, måste ringa till min kompis tror jag. hmm.

Men mötet gick bra idag och jag får behålla mina pengar och så får jag reseersättning som turen är, men det är ju skit bra tycker jag, och så var jag hos privat läkarn idag och det gick bra han kännde igen mig och så :) Jätte bra.
Men det som inte var bra det var att det kosta 600 kr men det ska jag betala på måndag när jag får mera pengar och så.
Hmm.
Och så fick jag elräkningen så denna månad känns det bättre för nu har det gått ner en tusing typ :)
#1 - - daniel:

hejj, jättefin blogg hörru! :)



besök och kommentera gärna min med! =)

#2 - - emmaemma:

Grattis!

Du är en av de 14 som tävlar om at bli månadens blogg!

dags att ragga lite röster kanske ? ;)



Lycka till!

kram

#3 - - miona:

bra blogg ! og kjempe søt header !



:)) har blogg vs blogg , melde deg på ? :D

#4 - - TraN:

Så bra for deg!



- TraN // TTHN

#5 - - Lina :):

hejsan :) har precis börjat med en liten minifrågestund som jag avslutar 21.00 ikväll!

så fråga mig vad du vill! ;)

Och dom som kommenterar med sin blogglänk, kollar jag på och den som har snyggast blogg får en fet länk!

puss :)

#6 - - lina :):

sv: Tack så mycket :) gillar den jag med ^^ nejnej jag har fått hjälp :)

#7 - - kajsa:

hoppas det blir bättre snart!



Läs gärna min blogg! http://sweetkaiisas.blogg.se

Kram!

#8 - - Elin - Design&Makeup:

Vad bra att du får reseersättning! :)



Ugh, jag vet det är så dyrt att gå till läkarn, ibland får man betala för ett 5 minuters besök som inte gjorde någon nytta alls, kul liksom! :S

Till top