Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens Låt.

Allmänt Permalink20
#1 - - Haanna:

Sv: jahaa, okejj ;)

Men dt låter bra!

#2 - - MyzaaN - Princess Pink:

så lite så:) det hoppas jag på :) <3

#3 - - Nanna:

sorgligt att höra att vi delar saker i våra liv. Tråkigt att vi ska vara så många som gör det.

#4 - - A:

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust :D

Trevligt kväll!

#5 - - Nanna:

Smart tänkt. När jag bildat en familh av min egen ska jag och min sambo bli det. Men de är ett par år in i framtiden.

#6 - - Nanna:

Hehe, jag hoppas du mår bra idag. Att saker i ditt liv börjar falla på sin rätta plats.



Länka mig gärna om du gillar min blogg. och jag länkar alla tillbaka på fredag

#7 - - Nanna:

Va roligt. Skönt att veta att du mår bra och gör en framtid utav ditt liv. man lever bara en gång.

#8 - - A:

Tack :D

#9 - - MariaMatilda:

Tack, din va me fin :) Har en gästbok man kan skriva in i om allt mellan himmel och jord, kika gärna in den! :)

#10 - - Angelica <33:

:D

#11 - - jonas:

Hej!

Vad borde jag som kille köpa för vårjacka? Jag vet inte riktigt vad jag ska leta efter. Haha, det ser man även på blogg.se's framsida!



Följ mig gärna med bloglovin!

#12 - - desiree !:

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

#13 - - amanda:

okej :) lägger till dig nu oxå!

#14 - - Matilda <3:

tack detsamma! skit gullig katt :)

#15 - - b a r a m a r i n a ♥:

sv: ja, justin bieber :D

det är han på bilden :)

#16 - - Annika:

Sv: Mm den stirrar på mig :(

#17 - - b a r a m a r i n a ♥:

sv: okej, då vet jag inte riktigt:)

#18 - - Annika:

Ofta ni har fågelungar redan!? :O Här är det fortfarande en halvmeter snö...

#19 - - Annika:

Jaha suckar av lättnad. Trodde nästan att det var sommar nånstans i Sverige :P

#20 - - becky:

har haft en jobbig dag psykiskt bara men mår bättre nu. det är lite svårt att förklara men jag har haft ett tufft liv och jobbar för att få ett bra liv.

Till top