Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens Låt.

Allmänt Permalink21



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=miicha
#1 - - Pauline:

sv;jasså? men det är ju super bra det:D

okej det är alltid lika skönt att ta det lungt:)

ååh vilket trist väder,låter ju super bra att det kommer bli finare i helgen;)



här det jätte soligt kanske lite mulet men varmt och skönt är det i alla fall...



vart bor du någonstans då?:D

#2 - - Ankiepankies:

Hej!

Ne jag ska inte göra så mycket i helgen, bara ta det lite lugnt innan skolan börjar igen. Du då? :)

#3 - - Ellinor:

sv; tack detsamma :)<3

#4 - - Emma:

Sv; Hejsan! Jag vet faktiskt inte. Själv då? :)

#5 - - sofia:

SV; åh tack desamma! ^^

#6 - - emelie:

Hej , handboll och vänner :) sjd ?

#7 - - Maria - livet i Milano ☆:

bra låt =)

#8 - - Jenii:

Fin blogg du har :)



Har du någon favorit film? =)

#9 - - Jov:

Kjempe fin blogg!



Kommentere tilbake ? (A)

#10 - - Pauline:

sv;Ja jag håller med om det!:D

jasså,vad mysigt att bo i en liten by:)

jag bor i en stad som heter Borås som ligget 45 minuter ifrån göteborg:P



vad gör du ikväll då?:)

#11 - - felicia:

Rolig blogg och fin design .

Kolla in min blogg

Kram

#12 - - Josefin:

Sv; Ja absolut! Du verkar ju hel snäll :)

#13 - - Lili:

Älskar öåten!!!

#14 - - OLIVIA LEGEND:

sv; tack :D

#15 - - ebba:

superhärlig blogg du har! jättefin :)

#16 - - I N G R I D ♥:

MIN KUSIN ÄR ETT VÅFFELJÄRN, KOLLA HENNES BLOGG! :D HTTP://ALMHAGEN.BLOGG.SE



HAPPY CAPS LOCK DAY!

PEACE ♥

#17 - - Jossan:

Den är grym!

#18 - - mikkis:

Åååh, underbar låt :)

#19 - - sandra:

sv: hehe bra det=)

#20 - - tava ;*:

den låten är skitbra :D

#21 - - Tabita:

BRA LÅT !

Till top