Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens Låt.

Allmänt Permalink20
#1 - - ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥:

sv. hahah. jag vet inte. du då ???

#2 - - PHOTOS BY NATALIA.:

Söt header :D

#3 - - Josefine Lembke:

haha snygg blogg ^^ Ska vi följa varandra via bloglovin?? :) :)

#4 - - PHOTOS BY NATALIA.:

sv: tusen tack! :)

#5 - - ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥:

vs, haha. jag tänke göra allt det där imorgon för jag orkar inte idag. hiih.

#6 - - Josefine Lembke:

så nu har jag lagt till dom ;) :D

#7 - - nicole:

Fin blogg allt bra?

Kolla gärna in min blogg oxå!



Kram:)

#8 - - Vilma<3:

fin blogg<3

#9 - - Katrin:

haha vilken gullig header=)

#10 - - Amanda:

Fin blogg :) kolla gärna in i min blogg. Har frågestund just nu!

#11 - - BUOYANT:

Tjaa :DD

idag har jag hälsat på min söta gammelmormor :D

& så har jag även umgåtts emd glenn & bakat en liiite för kladdig kladdkaka :D



dusjälv då? :D

#12 - - BUOYANT:

Härligt :D

du har vart duktig alltså!

Låter skönt, ibland är det skönt & bara ta det lugnt!

#13 - - Belinda:

Hejsan:-)

Är du intresserad av att vara med i min veckans blogg tävling? :-D Då är det bara att klicka sig in :-)

Kramar från Belinda

#14 - - Pauline:

sv;ja kan tänka mig att det är mysigt att bo i en liten by,ojdå skit snack är däremot inte lika trevligt.Ja haha borås,den lilla regninga staden:P

okej vad kul!:)

nja igår kväll så gjorde jag inget speciellt fakitkst:)



vad har du haft för dig idag då?:)



bra låt föresten

#15 - - Belinda:

Sv: Det behöver du inte göra :-)

Men det är iallafall kul att du vill vara med, lycka till :-D

Kram

#16 - - elinevs:

Fin blogg!

Besök gärna min blogg också.

Komentera när du ändå håller på :D

Http://justeevs.blogg.se

#17 - - m a r i a:

Hej! Har just nu en frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du lämnade en liten fråga. Kram på dig :)!

#18 - - julia:

frågestund på bloggen, fråga vad ni vill!♡

http://juliahamn.blogg.se

#19 - - .Marte:

Elsker bloggen din! Må vel bli litt flinkere på å kommentere! <3

#20 - - nicole:

Tack! De e bra med mejj :D

Till top