Miicha

Mitt liv som jag.

Dagens Låt.

Allmänt Permalink14
#1 - - malinseglem (::

den er kul :)

#2 - - Denny:

BRa låt! =)

#3 - - saraa:

söt header!

#4 - - Mari : ) -Komenterer tilbake ; *:

Så sot header !

#5 - - saraa:

sv: tack du :)

#6 - - mathilda:

svar om irsta blixten : Den är en handbollscup i Västerås.

Snygg blogg !!

#7 - - Christine:

Kjempefin blogg du har:D Har konkurranse på bloggen min, så hadde vert koselig om du tok en tur innom:)

#8 - - Pauline:

sv;ja,jag håller med om det:)

okej,haha!:) ja det är rätt spännande det

jaha okej...



har du några planer inför denna ny veckan då?

#9 - - sara:

Fin blogg :) Denna design hade jag på min förra blogg ;) hihi

#10 - - Matilda:

Naaw, vilken söt header

#11 - - iLorentzen:

Mange finner av den sangen! :)

#12 - - sara:

sv: Den här designen är ju jätte söt ;) Jag skulle också vilja kunna göra egna, men jag har inte heller photoshop, hade en trialversion av den förr, men jag förstod inte ett skvatt, tur då att det finns andra som kan hjälpa :) ett tips om du vill byta design någon gång är att bli medlem på bloggdesign.nu, riktigt bra sida där man både kan få och köpa jätte fina bloggdesigner :)



kramar

#13 - - minna aurora:

Lyst til at flere skal lese og kommentere bloggen din? gå inn på linken og lag deg en profil.



Det er helt gratis og statistikken din øker kjempe fort. Tror du meg ikke så gå inn på bloggen min og se hvordan det funket til meg.



http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=minnavales

#14 - - Evelin [HÄST&FOTO]:

Jag älskar den här låten! :D

Allt bra med dig? =)

Till top