Miicha

Mitt liv som jag.

Dröm lastbilen...

Allmänt Permalink11
... är en Volvo Fh16 :) Så snygg är den (dräggel) :love:

Den har mycket knappar och fuktioner, orkar inte skriva upp allt, ni får nöja er med bilden :)



Så jäkla snygg, tänk er när jag komma fram med en sådan :)
Den kav ju vara allt från timmerbil och en sådan bil som är på bilden :)
Grus bil oxå kan den vara, men då borde det vara manuell växel än automat blir lättare att komma fram och man fastnar inte lika lätt med en manuell.
#1 - - Josefin:

Nice lastbil! :)



Sv; Tack så mycket, så snällt av dig! =D

#2 - - The earl:

Kjører du lastebil? Kult :)

#3 - - ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥:

sv. tack så mycket. du med !! :D

#4 - - Anonym:

Hej!

Just nu har jag en tävling på gång i min blogg!

Va gärna med & delta!

www.emmamariastenius.blogg.se



Ha det bra!

kram

#5 - - The earl:

Lykke til med utdanningen! Du kjører en 18hjuling før du vet ord av det! :)

#6 - - fanny:

- tack så mycket! detsamma! :)<3

#7 - - emelie:

sv; tack så mycket! :)



söt design du har :)

#8 - - Toril:

Tusen takk for det, og takk i like måte!:) Kjempefin blogg du også!:)

#9 - - Toril:

Jeg har vært i Sollefteå flere ganger!:)

#10 - - placebohoe:

Grattis du är med och tävlar i min smyckestävling och har bidrag nr 7 så gör reklam om det och få dina läsare att rösta! :) kram

#11 - - Anonym:

Drääägel!!! Dom stylade är betydligt mycket snyggare, du borde ha en snygg bild på en American truck dom är mastig.

Till top