Miicha

Mitt liv som jag.

Faan..

Allmänt Permalink15
.. Nu vet jag inte vad jag ska göra som :(
Antingen ska jag fortsätta utbildningen och inte får pengar från FK eller så får jag sluta, vette fasen hur jag ska göra som ;(
Blir så less på allt, och så här kommer man på ideer och så bara skiter sig allt, blir så förbannad!!!
Så man får väll nöja sig med djurparken istället.
#1 - - emelie:

Säljer tre fina t-shirtar från nümph, kika in på bloggen och se :)

#2 - - Ida:

Tack, jag har funderat på en header där jag är med eftersom folk blir mer intresserade när det är bilder och så vidare, men jag tycker inte det passar mitt ämne riktigt. Fast kanske ändå, för det är ju ändå JAG som skriver ;)

#3 - - placebohoe:

Vad gillar du för filmer? :) kram

#4 - - placebohoe:

Ja tävlingen är kvar :D

#5 - - placebohoe:

Jo jag såg det :) Vad roligt!

#6 - - Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.:

Tack :) Nej det är min medryttarhäst som jag rider 3dagar/v :)

#7 - - Pauline:

sv; jaha okej,det var inte så kul att höra...hoppas det blir bättre snart då..jorå det är bara bra med mig faktiskt:)



vad har du för dig då?:)

#8 - - JENNY VENNBERG:

Tack, så otroligt roligt att höra !

Gillar din header, supergullig :)

#9 - - Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.:

Jodå hon är väl snäll oftast! Dock kan hon försöka skrämma en ibland genom att lägga öronen bakåt & hugga lite i luften.. men det är bara att ignorera :P sen är hon lite bråkig ibland när man rider också, stegrar lite osv.. Men det är bara för hon blivit illa behandlad och fel riden förut..

#10 - - Elin - Design&Makeup:

Ajdå, det var ju inte alls roligt. Finns det inget undantag alls eller? Om du tar buss istället för bil exempelvis?

#11 - - Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.:

Jodå, men hon vet att vi inte vill henne illa.. annars skulle hon inte bete sig som hon gör nu :)

#12 - - Sandra:

Jo vi hade skitkul också :D Maten var gudomligt god. Enkel plockmat är oftast den bästa!

#13 - - AB PW:

jaa den är grym !! (:

#14 - - becky:

jo desperate housewives är oxå bra men har redan sett alla avsnitt, iofs har jag redan sett alla mentalist avsnitt med men gillar att se det ändå:)

#15 - - Elin - Design&Makeup:

sv: Ja det är jätteroligt =) Ja jag ska hälsa na ifrån dig!



Okej, ja jag hoppas att soc kan hjälpa dig då :)

Till top