Miicha

Mitt liv som jag.

Fler läsare på bloggen din.

Allmänt Permalink4
Ja, jag är medlem i detta och det funkar värkligen, min statistik har förändrats mycket sen jag var med i detta.
Nu tycker jag att ni ska bli det.
Så klicka på denna länk så kan ni bli medlem, (utom er som redan är).. Ni kommer inte att ågra er det lovar jag.


http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=miicha
#1 - - amandamarie:

sv: Så koselig :-)



Ja, gleder meg veldig til å grille - egentlig bare til å sitte ute i solen :-)

#2 - - Susanne Svendsen:

Hei. jeg meldte meg inn der, men jeg har ikke fått noen flere lesere eller høyere statistikk? Hva gjør jeg feil? hehe

#3 - - linn:

søt header !

#4 - - amanda:

HEJ! VECKANS BLOGGARE PÅ BLOGGEN JUST NU, ANMÄL DEJ DU OCKSÅ, DEET ÄR LÄTT DU BEHÖVER BARA KOMMENTERA INLÄGGET SOM HETER "VECKANS BLOGGARE" DÄR STÅR DET OCKSÅ VIKTIG INFORMATION :)



ps. FIN BLOGG :)

Till top