Miicha

Mitt liv som jag.

Fortfarande nervös...

Allmänt Permalink4
... som man var igår det bara pirrades i hela magen, men varför är jag nervös för? Jag ska ju bara börja i skolan ju. :) Knäppt.
Men då kanske jag blir en lastbilsförare nu iår iställe för att gå ut grundskolan som jag gjorde förra åre så det är nog skillnad, inte nog heller utan en stor skillnad för nu kan jag iallafall få ett bra jobb som man tjäna några lappar till :) Fy fanse :D:D

Jag ska snart åka typ 11.45 tänkte jag åka och så tidigare för jag ska tanka, men det börja kännar lite jobbigt nu men det är ju så det är ju lååångt kvar känns det som, men det går nog fort :)

Måste sminka mig och göra iordning håre så det är någorlunda snyggt.
Kan ju finnas en snygging där som man måste vara fin för, (får man se om det finns någon där med), men jag ska ändå göra mig fin hade jag tänkt :)

Snart kommer dagens låt.
#1 - - MARIA - foto&vardag:

sv: aha okej,men varför byter duinte bara ut bilden till en bild på din katt då;)?

#2 - - Andréa:

Sv: Ja jag avskyr också reklam :(

#3 - - Pauline:

sv; Förlåt för sen svar!

Men hur är det med dig idag då?:D

#4 - - Haanna:

Sv: jahha, okejj :)

Vad ska du utbilda dig till ?

Till top