Miicha

Mitt liv som jag.

God morgon...

Allmänt Permalink0
.. vaknade typ för en halvtimma sen och det var så härligt att sova ut, för dels inatt har man en granne som har stört igen men jag fundera på att ringa till hyresvärden om det, för det är inte första gången han stör så gär på kvällarna han slutade spela typ lite över tolv inatt, så jag måste ringa då.
Känna lite jobbigt att ringa till hyresvärden för dels tror han mig inte, han kommer säker säga "Ni ungdommar är så kännslig på allt ljud, så det är säkert inget" han sa typ så förut när jag gnällde. :(

Idag ska jag plugga lite och så ska jag städa oxå så det blir rent och fint, och så har jag ju hela helgen på mig att städa så jag behöver inte göra allt idag heller men dte skulle vara skönt att få bort det :)

Japp.
Snart komma dagens låt :)
Till top