Miicha

Mitt liv som jag.

Hett ut en annons.

Allmänt Permalink0
Har ju hett upp en annons via sollefteåtorget så jag hade tänkt att sälja min lilla glass maskin, men jag vet inte hur det går men det får jag se, men jag har inte satt upp ett pris för jag vet inte hur mycket den är värd så skrev upp som högsta pris, och sen efter jag fått den såld ska jag he upp min gitarr som jag stående för jag kan bara spela en melodi och det är "smoke on the whater" så, och så vet jag inte hur mycket den är värd kanske 400 kr eller så.

Men om ni som läser vill köpa något av dessa så är det bara att kontakta mig, om ni bor i sollefteå så kan jag skicka dit den :)

Men nu ska jag göra något så kanske dra in tvn till sovrumme och ligga och titta en stund eller så, annars gör jag dock inget idag och imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på för skojj, inte för arr jag kommer att göra något skoj men det blir väll att jag ska diska och så..

Men nu ska jag dra och se på tvn, men hade bra så länge till er som läser :)
Till top