Miicha

Mitt liv som jag.

Jaha, nu då?

Allmänt Permalink1
Då har jag äte en tidig middag, så nu är man mätt och nu ska jag nog diska fom vanligt.
Dammsugaren måste jag hämta med för lånade en annan och den är full med skräp.

Idag jag har vare i stugan igen och åkte lite skoter och det är alltid lika kul, men det börja bli så lite snö men så pass att man kan köra skoter och så. :)

Hehe så kul, jag snackade med en kille nu på msn och han ville se mig och då sa jag att jag inte har en cam, och han sa då att om du inte har det så finns du inte kvar på min msn, idiotiskt. hmm.
#1 - - Elin - Design&Makeup:

Det finns så töntiga killar, folk bryr sig bara om hur andra ser ut och måste verkligen se en i cam. Jag har inte pratat med killar på msn på flera år, förmodligen för att jag har sambon, hehe men ja man trodde ju bara att de höll på så förr.

Till top