Miicha

Mitt liv som jag.

lastbilen ja körde idag =)

Allmänt Permalink4

Denna lastbil fick jag köra ensam idag en Volvo FH16 och väldigt skön att köra men klumpis, det e en timmer bil med kranen på bakom bilen :)




Luftfjädring på stolen och allt :) Jätte skön men FH12 som jag körde tidigare idag var ännu skönare att köra :D
Nästa gång vill jag köra en Scania har inte kört en sån än, men det ska jag säg till nästa gång vi ska ut. :D

#1 - - Vanessa:

Fin blogg ! :)

#2 - - ebba:

hej

Fälja varandra via bloglovi? :)

#3 - - Sanna:

Hej !



Jag har en tävling på bloggen just nu där du själv får bestämma ditt pris. Du berättar bara vad du önskar vinna ifrån Mahingo.com och så är du med.



Lycka till !!



http://moonzanna.se/2010/april/supertavling-med-mahingo.html#comment

#4 - - Thessan:

Hej hej!

Fin blogg du har :)

Kom in här genom bloggtrafik.

Om du vill ha ännu fler besökare så testa gärna: http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=morriis



Ha en trevlig kväll!

Till top