Miicha

Mitt liv som jag.

Mastig last =)

Allmänt Permalink2
När jag skulle hem igår från Solle så var jag i utanför Ärtrik och så var det 2 styckna stora last på lastbilar som körde under 50 km/h för på den vägen är det 90, så det var drygt så som turen var så svängde dom mot til södersidan som turen var :)
Men skopan på grävaren som har frakta var säkert lika bred som min bil är :D Det var häftigt.



Jag höll så nära som möjligt, men min kamra på mobilen är inte så bra när det gäller avstånd, så, men det gick bra ändå.

Rätt så mastigt va? Dom fick oxå ha en bil framför som varnar, för det är ju väldigt brett knappt att 2 lastbilar kan mötas, mastig grävare :)
#1 - - Anonymous:

Så utrolig fin blogg du har!



Besøke bloggen min? :) www. pickme. blogg. no

#2 - - Anonym:

Just nu lottar jag ut ett super sött smycke som jag gjort och designat själv.



Ta en titt vetja.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Till top