Miicha

Mitt liv som jag.

Min fråga till er..

Allmänt Permalink26

2 frågor till er som läser och vill gärna ha ett svar :)

Vad är eran bästa film?
Vad är eran sämsta film?


Kommentera gärna. :)

Sämsta filmen jag har sett är Star Wars, och bästa är Mamma Mia tro ja :D Än så länge..

#1 - - Ida K:

sv: jadå, min dag var jättebra. Idag är det mindre roligt, eftersom det är snöblandat regn. Du då?

#2 - - Ida K:

sv: nej, men det är helt knäppt för nu är det strålande sol och klarblå himmel. Snacka ostabilt väder ;)

#3 - - Melinda:

vampire diaries, de är ingen film men de är bäst enligt mig och den sämsta är zoolander :]

#4 - - Linnea :D:

bästa film var nog avatra , kommer inte på någon annan.

den sämsta är nog merlin -.-'

min statistik har faktiskt höjts !

är du medlem i http://bloggtrafik.nu ?

#5 - - iselin:

Mine yndlingsfilmer er titanic og Dum och dummare :D Den burde du se, den er utrolig bra og morsom, og titanic har di fleste sett og den er KJEMPE bra. Vil også si at Ringenes herre er også en av mine favoritter.



søt blogg du har!

#6 - - kaja:

så søt header! fyy :D

#7 - - nathalie o amanda:

hejsan.

kolla gärna in våran blogg & följ den genm bloglovin alltså prenumera på den,om du tycker om den såklart, så glöm inte att kolla in den, kram

#8 - - hellestavsholt:

En av mine favorittfilmer.. det er så mange, men jeg liker "The Holiday", "Music and Lyrics" og "Match Point".

#9 - - Emma:

Alice i Underlandet är nog den bästa film jag sett.

Älskar den!

Den sämsta jag sett är kanske, jag vet inte, labyrinth?

:)

#10 - - Anne Lise - kommenterer tilbake!:

-Vil du blo vurdert? Skjekk bloggen min og meld deg på #www.aljenta.blogg.o ♥

#11 - - Malin:

Jag tycker om flickan som lekte med elden! Sen sämsta är svårt att komma på nån:P

#12 - - Nadja:

Basta film: Alla Final Destination filmerna :)

Samsta: Hmmm.. Vet inte :P :)



Fin blogg!!! :D

#13 - - Celine :):

Bäst: Lejonkungen ;)

Sämst: Vet ikke ;)

#14 - - ruthsofia:

Bästa - Jakten på Lycka/ I Am Sam

Sämsta - ?



Såg remember me på bio igår också, underbar!

#15 - - Jossan:

Sämsta:

Svenska filmen "miffo"

Bästa:

Greenstreet hooligans

#16 - - Anonym:

bästa: taken och the blind side

sämsta: är nog hipp hipp hora eller någon sån film :P



fin blogg :)

#17 - - Veronica:

Yes man, Twilight og New Moon :D

#18 - - joline tynell:

fin blogg. kolla gärna min blogg och kommentera :)

#19 - - naima:

The wolfman og avatar =D kjempe fin blogg!!

#20 - - Lisa:

bästa filmen jag sett är "The Hours" och den sämsta är "Scarface"

#21 - - Kristine:

Min favorittfilm er Johan Falk-Vapenbröder:D

#22 - - Gina:

Bästa film: 2012 Sämsta film: Valentines day

#23 - - Bertil:

Min bästa film är Sweeny Todd eller Alice in wonderland



Sämsta filmen är Zingo och black sheep ^^

#24 - - Bloggowitch:

Bästa är Hair och sämsta är Top Gun :)

#25 - - Lisa:

Bästa film: Titanic

Sämsta film: Flickan i jordkällaren



Söt blogg du har, förresten :)

#26 - - Yokii:

Heeii <3

Vilken söt blogg

Har du några planer för dagen?

Till top