Miicha

Mitt liv som jag.

Palla inte trycket...

Allmänt Permalink5
Tror nästan att jag skiter iallt, men jag vill ju så gärna gå på utbildningen, GAAAHHHHH, fan att man inte får röka i lägenheten så skulle jag faan ha gjort det!!!
Ja då ringer man ett samtal som kan ge en pengar så svarar dom inte, vafaan!? Vad har dom en telefon till då?

Går snart ut i skogen och skriker, men jag har lite ont i halsen så kanske inte en bra idee eller något.

MEN JAG VILL TILL SOLLE!!!! Men dock får jag inte. :(
Visst får jag men då tappar jag alla min pengar och då kan jag inte leva typ, därför jag ska ringa detta samtal så jag kan få ett bidrag av dom..

Kommer snart med dagens låt. :) iallafall.
#1 - - MyzaaN - Princess Pink:

hoppas allt löser sig

#2 - - Linda:

Taack ^^

#3 - - MammaTessan:

Sv: Hej, det är bra. Sj?

#4 - - sandra:

sv: ja kommentarer är alltid kul att få=) jag svarar också alltid på mina=) har läsarna tagit sig tid att läsa och kommentera så tycker jag att de är värda en kommentar tillbaka=)

#5 - - Renée:

sv: det tror jag också :D

Till top