Miicha

Mitt liv som jag.

TÄVLING på min blogg.. =)

Allmänt Permalink10
Ja det är min första tävling :)

Det blir 3 styckna som kommer att vinna ett medlemskap på en sida som heter GeoString och där kan man tjäna en massa pengar gratis :) Och det är 100% att gå med.

Det ända nu behöver göra är att skriva erat förnamn och email och varför ni vill vinna.

Så tävlingen går ut imorgon kväll kl 20.00 så passa på nu, bara 3 platser :)

Om ni vinner så kan ni göra likadant och tjäna ännu mera pengar!!

Tänk inte var med nu :)
#1 - - Henrik Olsson:

Sv: Tack så mycket :) Schäfrar är underbart fina vovvar - och jag skulle inte byta bort dessa för allt smör i Småland =)



I övrigt hoppar jag över tävlingen! =)

#2 - - Bea:

Bea og jeg vil vinne denne tevlingen, jeg er fra Norge og håper vi normenn også kan være med... og jeg vil vinne fordi jeg trenger penger nå som jeg er langtidssykemeldt.... ha en fin aften :-D min email: [email protected]

#3 - - Bea:

gjorde jeg rett nå mon tro???

#4 - - Linnea:

Jag skulle vilja ha lite mer information om sidan och tävlingen.



Jag är med!!!

för att det vore väldigt najs att tjäna pengar eftersom jag inte får pengar annars.

Kan jag kanske äntligen få det jag behöver.



email: [email protected]

#5 - - Marianne:

Det är ju bara att gå in där och bli medlem, varför då tävla om det? :/

#6 - - nella:

Hej!

Har du, eller vet du någon, som har erfarenhet av Naturdiet? Tänkte börja med det, men vill inte tro på folk som skriver på dv. internetsajter att de har gått ner 18kg på två veckor osv.. Vill prata med någon som man vet är en vanlig person, och inte någon försäljare av något slag. Hoppas du förstår vad jag menar, haha :)

#7 - - Kisse:

Inte för att vara sån men... Vem som helst kan väl bli medlem där?._.

#8 - - nicole:

allt bra,, händer ikv?

#9 - - nicole:

-okej,, jag vetinte riktigt, de blir väl å se på TV :)

#10 - - FlizanLizan:

Söt katt i din header :)

Till top