Miicha

Mitt liv som jag.

Trött i ögonen..

Allmänt Permalink17
... Efter lite plugg, men det måste vara klart senast måndag så får ta itu med pluggandet imorgon, för på måndag blire en jobbig dag för mig, först då är det skola då och sen kl 15 ska jag på ett möte med ams och fk och fostermamman, sen kl 17.45 ska jag vara i Junsele hos privat läkaren för ett läkarutlåtande för körkortstillstånd för C,E då kosta dock 600 kr för det, tror att jag går i en personlig kk snart :( men det fixar sig nog ändå :)

Nu ska jag ta det lungt och se på Deep Inpact på kanal5 är en väldigt bra film, har sett en ett antal gånger på VHS tror jag att det är. :)

Vad håller ni på med just nu??

#1 - - Maiken og Julianne ♥:

Vi har blogg vs blogg. viss du ikke allerede er med, meld deg på<3

#2 - - siljee:

søt blogg , prøver å lese hver dag :)

#3 - - jeanette:

jeg spiser frokost! :)

#4 - - Josefine Lembke:

Haha snygg blogg :) Ska vi följa varandra via bloglovin?? :) :)

#5 - - christina natasha @ blogg:

otrolig snygg header! gillade den jätte mycket! ommenter gjerne tilbake! :D

#6 - - elin:

Jättesöt header! :)



Allt bra med dig? :)

#7 - - Josefine Lembke:

Så nu har jag lagt till dig på bloglovin :D :) <3

Jag hade redan digf hahahha :)

#8 - - elin:

SV; tackar :D

Vad bra, bara bra här med (:

#9 - - Ellen Schutz:

sv; okej är du med eller inte ?:P

#10 - - ssiren.blogg.no:

Fin blogg (:

Meld deg på blogg VS blogg --> www.ssiren.blogg.no

Vinn : I'm so blogging this t - skjorte ! :D

#11 - - Andréa:

Sv: Oj, ganska mycket det :)

#12 - - Hannah:

Gud vilken söt header!:)

#13 - - Andréa:

Sv: Får hoppas att dom sänker priset ytterligare då :)

#14 - - erika:

jeg sitter og sjekker blogger^^

#15 - - Naima:

Kjempefin blogg!:)

#16 - - oneofus:

riktigt fin blogg bruden , keep up the good work! :)

#17 - - oneofus:

riktigt fin blogg bruden , keep up the good work! :)

Till top