Miicha

Mitt liv som jag.

Twilight

Allmänt Permalink11
Ja den filmen har jag sett eller dom båda har jag sett hos en kompis idag :) Dom var skit braa filmer, bästa på länge tror jag att dom e :D
Jag är glad att jag har sett dom, så nu är det Avatar som jag ska se på när de kommer ut på dvd vill säga :)

Tack alla för kommentarerna uppskattar värkligen att det är några som läser min blogg iallafall :D:D
#1 - - sara :):

riktigt fin blogg ! :)'

#2 - - Stina Bohlin:

Elsker Twilight!!!! <3

#3 - - Stina:

Jag älskar Twilight, det är mitt liv! <3

#4 - - Fotograf Matilda Bäcker:

Jag har sett varken Twilight-filmerna eller Avatar. Kanske har missat nåt då..?

#5 - - Yokii:

SV: jag ska nog bara slöa. Vädret är verkligen fruktansvärt hos mig.. :/

#6 - - Lina :):

Frågestund på bloggen, snyggast blogg får en feeet länk ;)

puss!

#7 - - Annis:

Ja då är veckans blogg igång på bloggen! :)

anmäl dig själv , kompis eller nån värdig vinnare.

Anmäl dig hur många gånger du vill! :)

lycka till .

#8 - - Madeleine "Bloggowitch" Hallqvist:

Inte sett Twilight :)

#9 - - amanda :):

fan vad nice blogg :)

#10 - - Elina:

Vad trevligt!

#11 - - swanin:

Jag har också sått de filmerna om de var riktigt bra

Till top